A ŠKODA és a Cirque du Soleil® hosszú távú együttműködésről állapodott meg

› Együttműködés a következő négy évben
› A ŠKODA szerves részét képezi a Cirque du Soleil hirdetéseinek
› A Cirque du Soleil előadásait eddig több mint 180 millió néző látta
› A nagy hagyományokkal rendelkező cseh márka és a Cirque du Soleil okos ötletekkel és újító szellemiséggel inspirálja az embereket világszerte

A szórakoztatás találkozása az autóiparral. A ŠKODA márka bővítve elkötelezettségeinek körét átfogó együttműködést kezdett a világhírű Cirque du Soleil társulattal. Az élő szórakoztatást kínáló kanadai vállalkozás világszerte lenyűgöző előadásairól és kivételesen tehetséges művészeiről ismert. Több mint 180 millió néző tekintette meg eddig a Cirque du Soleil előadásait az alig több 30 évvel ezelőtti kezdetek óta. Idén a Cirque du Soleil 10 különböző show-val járja be a világot, több helyszín ezek közül a ŠKODA fontos piacát képezi Európában. Ezen felül a Cirque du Soleil kínai turnéra is indul az év második felében.

A márkák közti együttműködés az élő szórakoztatást kínáló hírneves Cirque du Soleil társulattal számos új lehetőséget nyit meg a ŠKODA előtt potenciális új vásárlók millióinak elérésére. A Cirque du Soleil globális rajongótáborral büszkélkedhet, csaknem 10 millió követővel a közösségi médiában, előadásaikat pedig világszerte 11 millió néző látogatja évente. A hagyományos cseh márka szerves része lesz a Cirque du Soleil promóciójának a közterületi reklámozásban, nyomtatott kiadványokban, tévéreklámokban és a Cirque du Soleil internetes megjelenéseiben. A megállapodás szerint 2021-ig szóló együttműködés emellett nagyszabású marketing kampányokra és exkluzív VIP élményekre, így backstage túrákra, ' meet and greet' művésztalálkozókra, és Las Vegashoz kötődő promóciós lehetőségekre is kiterjed. A szórakoztató specialisták számos előadással voltak jelen Las Vegasban az elmúlt 20 év során.

Előadásaival a Cirque du Soleil különös világokba repíti közönségét, világklasszis akrobatáival, látványos koreográfiáival, elbűvölő karaktereivel megdöbbent és gyönyörködtet. A kanadai szórakoztató társulat folyamatosan alkotja új show-it, tele innovatív megoldásokkal, amelyeket azután a világ különböző színpadain mutat be. A Cirque du Soleil egyike a földkerekség legnagyobb és legfontosabb élő szórakoztató vállalkozásainak.

A ŠKODA termékei szintén a 'Simply Clever' jelmondat jegyében születnek. A cseh gyártó autói, a "Nap cirkuszához" hasonlóan újra és újra inspirálják közönségüket. Emellett a két cég a mérnöki pontosságot és a magas szintű minőségi előírásokat is hasonlóan kombinálja. A színpadképtől a technikai felszerelésen át a művészi előadásig a Cirque du Soleil show-it az abszolút tökéletességig csiszolják. A ŠKODA ugyanezeknek az elveknek felel meg a járműgyártás területén.

A ŠKODA és a Cirque du Soleil alapítói között is sok hasonlóságot találunk. Václav Laurin és Václav Klement, a mobilitás úttörői Bohemia tartományból (nem azonos a mai Cseh Köztársasággal) származtak, és újításokra, szokatlan megoldásokra fogékony szemléletükkel vonták magukra a figyelmet, amivel újabb és újabb területeket hódítottak el a technológiában. Ugyanez igaz a Cirque du Soleil-t alapító Guy Laliberté-re. Az 1984-es kezdetekkor 20 utcai előadóval indult Cirque du Soleil társulat újra feltalálta a cirkuszművészetet, és az élő szórakoztatás egyik globális vezetőjévé vált. Ma a Cirque du Soleil több mint 4 ezer embert alkalmaz, többek közt 1300 artistát csaknem 50 különböző országból.

A ŠKODA márka-együttműködései és szponzorációs tevékenységei széles kört ölelnek fel. A ŠKODA hagyományosan számos sportban képviselteti magát: a jégkorong, a kerékpár és a motorsport jelentik a tradicionális vállalat szponzorációs stratégiájának fő pilléreit. Hazai piacán a ŠKODA egy sor kulturális esemény partnere, és általában véve a kultúra egyik legnagyobb támogatója Csehországban. Mostantól a márka tovább bővíti globális szponzorációs elkötelezettségeit azzal, hogy nagyszabású együttműködésre lép a Cirque du Soleil társulattal.

 

Archívum