Škoda Schiller

Skoda Schiller Márkakereskedés és Márkaszerviz
Márkakereskedésünk 2017. július 15. és augusztus 19. között szombatonként zárva tart.
Szeptember 1-jétől ismét rendes nyitvatartás szerint várjuk Önöket szombatonként!

4 év általános garancia

A ŠKODA modelleket, egyedülálló módon, Magyarországon 4 év általános garanciával kínáljuk, ráadásul Önnek ezért nem kell felárat fizetnie!

A 4 éves garancia felépítése:
  • 2 év kilométer korlátozás nélküli garancia a gyártótól a megszokott módon
  • 3 év gyári fényezési garancia
  • +2 év Garancia4 nevű extra garanciaszolgáltatás a 3-4. évben egészen 200 000 km futásteljesítményig
A Garancia4 egy olyan exkluzív garanciaszolgáltatás, ami kizárólagosan a magyarországi ŠKODA márkakereskedőktől vásárolt autók esetében - az új autó forgalomba helyezésétől számított- 4. évben, maximum 200 000 km futásteljesítményig érvényes.

Miközben pedig a szervizválasztáson gondolkodik, ne felejtse a következőket, a márkaszerviz mindig szakszerű, mert a gyári eszközök és információk birtokában nem kényszerül improvizációra. A márkaszerviz mindig dokumentál, ezért tevékenysége a munka-, és technológiai lapokon és a részletes számlán, sőt a gyári rendszereken keresztül is visszakereshető, ami esetleges későbbi Garancia4-es javítás elbírálását is megkönnyíti. A márkaszervizben vezetett szervizfüzet jelentős árelőny, hiszen ez az autó eladásakor több százezer forint többletbevételt jelenthet az Ön számára. A Márkaszervizekkel biztos a mobilitás, hiszen az általuk nyújtott garancia és Assistance szolgáltatás Európa szerte érvényesíthető.

Milyen előnyöket hordoz a Garancia4 az autótulajdonosok számára?
  • egyedülálló módon 200 000 km-ig érvényes, az összes ŠKODA modellre
  • teljes körű, akár a gyári garancia
  • nincsenek előre nem látható javítási költségek
  • minden márkaszervizben érvényesíthető (akár külföldön is)
  • a javítás eredeti alkatrészekkel és gyári technológiával történik
Garancia4 Tájékoztató és Általános Szerződési feltételek (1,6 MB)

Átrozsdásodás elleni garancia

A ŠKODA a legmagasabb igényeknek megfelelően alkotta meg az autóit, hogy még évek múltán, sok-sok megtett kilométer után is értékálló legyen. Az illesztési hézagok nagyságát minimálisra csökkentették, s az egyes részek a legnagyobb pontossággal illeszkednek egymáshoz. A nagy karosszériaelemek egyetlen darabból készülnek, így még évek múltán sem lehet semmiféle zörejt, recsegést hallani. A szélvédő és a hátsóablak pontos ragasztása is a karosszéria stabilitását fokozza. A fontosabb részek lézerhegesztése igen szilárd illeszkedést eredményez. A karosszériára a ŠKODA 12 év garanciát ad átrozsdásodás ellen. A minőség tehát nem csupán a felhasznált anyagokon múlik, hanem mindenekelőtt a feldolgozás módján.

Mobilitás Garancia

A gépkocsihoz biztosított MobilCard birtokában egy egész sor olyan szolgáltatás igénybevételére jogosult, amelyek segítségével zavartalanul folytathatja útját. Ez a gondoskodás – a leírt feltételek betartása esetén –, korlátlan ideig megilletheti Önt, mint Škoda-tulajdonost.

Segítségnyújtás a nap 24 órájában

Amennyiben Ön a baleset idején érvényes Go! Mobilitásgarancia szolgáltatással rendelkezik, már a káresemény bekövetkezése idején jogosult térítésmentes helyszíni segítségnyújtásra, autója legközelebbi márkaszervizbe szállítására, valamint akár csereautó igénybevételére is. A szolgáltatás szinte egész Európában elérhető, így Ön sehol nem marad segítség nélkül a váratlan helyzetekben. Hívja a Go! Mobilitásgarancia szolgáltatást. Segítségnyújtás éjjel-nappal:
belföldről +36 80 204-256
külföldről is +36 1 345-1781

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül választhat:

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről
A 06-80/204-143-as vagy a 06-1/345-1776-os telefonszám hívásával Ön igénybe veheti – az adatok azonosítása után – a szolgáltatásainkat.

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívószámot tárcsázni a 345-1776-os telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.

Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

– Alvázszám
– Rendszám
– Mobilitásgarancia érvényessége
– Kedvezményezett neve, címe
– Visszahívható telefonszám
– Meghibásodás természete
– Meghibásodás földrajzi helye
– Kilométeróra-állás

Üzemzavar esetén
A Jármű bármely hirtelen, előre nem látott hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást és az olyan hibát, amely a Jármű azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy az olyan váratlan meghibásodást, amely a közlekedés biztonságát veszélyezteti, illetve lehetetlenné teszi a Jármű bezárását (ablakemelő, zár). A közlekedés biztonságát veszélyeztető meghibásodás a fék, szervokormány, első ablaktörlő, biztonsági öv, irányjelző- és féklámpák, világítás, vezetőoldali ülés beállítási meghibásodása, a műszerfali kontroll-lámpák továbbhaladást tiltó piros jelzése – piros és sárga jelzés magyarázatát lásd a fedélzeti irodalomban a ”Kezelési tudnivalók, figyelmeztető és ellenőrző lámpák” fejezetben. Az olyan műveletek azonban, mint a Karbantartás – akár időszakosan, akár másként – , a Jármű vizsgálata vagy az előre tervezett szervizlátogatás, nem tekintendő üzemzavarnak, továbbá a karbantartáshoz szükséges pótalkatrészének hiánya sem kezelhető annak.

Baleset esetén
Minden közlekedési baleset (például – de nem kizárólag – ütközés, borulás, zuhanás, kiégés, robbanás, villámcsapás stb.) vagy a Jármű feltörése, rongálása, ellopása; amelynek következtében a Jármű menetképtelenné vagy bezárhatatlanná válik. (A kijavítás összege ezekben az esetekben garanciában nem számolható el).

Egyéb esetek
Lemerült akkumulátor, üzemanyaghiány, hibás üzemanyagfajta kiválasztása az üzemanyagkúton (benzin-gázolaj), kizárás a Járműből, pótkerék, emelő vagy kerékkulcs hiánya, valamint a gumiabroncs-defekt. Az egyéb kategóriába kizárólag a felsorolásban szereplő esetek tartoznak bele, a többi esetben csak díjköteles (fizető) szolgáltatásként nyújtható a Mobilitásgarancia.

A Mobilitásgarancia-szolgáltatások leírása

Értékhatárok
A feltüntetett értékhatárok magyar forintban érvényesek, és nem tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Az igénybe vett szolgáltatás költségének fentiekben felsorolt értékhatárt meghaladó része a kedvezményezettet terheli.

Helyszíni segítségnyújtás
A menetkészség helyszíni térítésmentes helyreállítása, amennyiben jogi korlátozás nem áll fenn, és műszakilag lehetséges. A Kedvezményezettet terheli az átvett üzemanyag ára, valamint nem garanciális meghibásodás esetén az alkatrész ára.

Szállítás
Ha a Jármű a helyszínen nem tehető megfelelően üzemképessé: beszállítás autómentővel vagy vontatás a következő márkaszervizig, akár nehezített mentéssel is. Nehezített mentés esetén maximum 192 000 Ft értékig.

További szolgáltatások
Ha a Jármű nem tehető megfelelően üzemképessé a meghibásodás napján, akkor a kedvezményezett a *-gal jelölt szolgáltatásokat – a Mobilitás-garancia Segélyhívó Központtal előre egyeztetve, akár kombináltan is – igénybe veheti, összességében legfeljebb 96 000 Ft értékig.

*Csereautó
– A Javítás időtartamára, de legfeljebb 5 munkanapra (továbbá a csatlakozó hétvégi- vagy ünnepnapokra) csereautó km-korlátozás nélkül, lehetőség szerint a Járművel megegyező kategóriában.

– A csereautó-szolgáltatást a bejelentéstől számított 72 órán belül meg kell kezdeni, különben az ügyfél elveszíti azt a jogosultságát, hogy élhessen ezzel a szolgáltatással.
– A szolgáltató nem kötelezhető az azonos márkájú, kategóriájú gépjármű biztosítására. A szolgáltatásnál emellett elsődleges szempont a jogosult mobilitásának biztosítása.

Amint a meghibásodott gépjármű kijavítását a márkaszervizben befejezték, a jogosult nem tarthat igényt továbbra is a Mobilitásgaranciában kiadott bérautó használatára. Tovább használat esetén a költségek az ügyfelet terhelik.

*Szállás
A Javítás időtartamára, de legfeljebb 3 éjszakára a vezető és utasa részére reggelivel.

*Utazás
Továbbutazás vagy hazautazás a Járműért repülővel vagy vonattal. A Csereautó-szolgáltatás ezzel a szolgáltatással nem kombinálható.

*Taxi vagy busz
Amennyiben a költsége nem haladja meg a csereautó költségét. Egyedi kiegészítő értékhatár: 20 000 Ft. Taxi vagy busz esetén a két határérték közül mindig az adott esetben előforduló alacsonyabb értéket kell figyelembe venni.

*A Jármű visszajuttatása
A Javítás elkészülte után sofőrrel történő elhozatal vagy a visszaszállítás költségeinek átvállalása maximum 102 000 Ft értékben.

A Jármű visszaszállítása külföldről
Ha hiba-felvételezés után a várható javítási időszükséglet több, mint 3 munkanap, akkor 20% ügyfél önrésszel, maximum 300 000 Ft értékben.

Alkatrész-utánküldés
Hiányzó és a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ által átvett alkatrész kiszállítása a külföldi márkaszervizbe, beleértve a belföldi elvámoltatási és a postaköltségeket is, maximum 100 000 Ft értékig.
Kizárólag műszaki hiba esetén igénybe vehető szolgáltatás olyan alkatrészre, ami a jármű üzemképességéhez nélkülözhetetlen. Az alkatrész árát az ügyfélnek kell kifizetnie (kivéve garanciális javítást).

Egyéb költségek
Az esettel közvetlen összefüggésben álló egyéb költségek megfizetése számla ellenében, maximum 6 600 Ft értékben.