Digitális bejelentkezési folyamat előnyei
Baj esetén a gyors és hatékony segítségnyújtás kulcsfontosságú – különösen akkor, ha az ember úton van. A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat éppen ebben nyújt megbízható támogatást, hiszen a nap 24 órájában elérhető, sőt, külföldi utazások során is az autósok rendelkezésére áll.
A Toyota Eurocare szolgáltatás a gépkocsi első forgalomba helyezésétől számítva három évig érvényes, és a legtöbb európai országban igénybe vehető. A szolgáltatás időtartama akár az autó 12 éves koráig is meghosszabbítható, amennyiben az éves karbantartásokat Toyota márkaszervizben végzik el, gyári alkatrészek és folyadékok felhasználásával.
Bejelentés: manuális vagy digitális módon – melyik a jobb választás?
Ha mégis bekövetkezik a baj, az ügyfél kétféleképpen tudja bejelenteni az esetet: hagyományosan telefonon keresztül vagy a modern, digitális csatornákon.
Bár a manuális, telefonos bejelentés sokáig megszokott volt, számos hátrányt rejt magában:
- Az ügyintézés kizárólag telefonon történik, ami sokszor hosszú várakozási idővel jár.
- Az operátorok leterheltsége miatt előfordulhat, hogy nem érhető el azonnal segítség.
- Az ügyintézés több lépcsős, időigényes folyamat.
- A mentés érkezési idejéről kevés információ áll rendelkezésre.
A digitális bejelentkezés előnyei – gyorsabb, egyszerűbb, kényelmesebb
A digitális bejelentés viszont számos előnnyel jár, mind az ügyfelek, mind a szolgáltatók számára:
- A folyamat mindig elérhető, operátori közreműködés nélkül is működik, így nincs torlódás vagy várakozás.
- A bejelentési folyamat több lépéssel leegyszerűsödik, amivel az ügyfél időt takarít meg. (ügyfél érdekeit maximálisan szem előtttartó digitális folyamat)
- 10%-al magasabb az ügyfélelégedettség a digitális folyamatot használók között.
- A digitális folyamat során az ügyfél minden szükséges információhoz azonnal hozzájut – így a mentés akár 10 perccel is hamarabb megérkezhet.
- Ha be van kapcsolva a helymeghatározás a telefonon, nincs szükség a helyszín beazonosításának hosszadalmas folyamatára sem.
Hogyan működik a digitális bejelentés autómentés esetén?
- A bejelentés történhet a Toyota Eurocare telefonszámának hívásával vagy QR-kód segítségével (ez utóbbi a Toyota EA füzetben elérhető, Lexus modellek esetében is hamarosan bevezetésre kerül).
- A telefonos hívást követően az ügyfél SMS-ben egy internetes linket kap.
- A link megnyitásával egy WebApp felület töltődik be.
- Az ügyfél itt megadhatja az alapvető információkat – külön alkalmazás letöltésére nincs szükség.
- A WebApp segítségével az ügyfél nyomon követheti a mentési folyamatot, beleértve az autómentő közeledését, amelynek pozíciója 5 percenként frissül.
WebAPP – a modern ügyintézés kulcsa
A digitális rendszer 2020 óta elérhető Magyarországon, és azóta egyre több ügyfél él vele elégedetten. A visszajelzések alapján a digitális bejelentést használók körében 10%-kal magasabb az ügyfélelégedettség, ami jól mutatja a rendszer hatékonyságát és ügyfélbarát jellegét.
Az ügyfél a mentés minden mozzanatáról értesülhet a telefonján keresztül, miközben az összes fontos adat azonnal továbbításra kerül a szolgáltató felé. A helymeghatározás megosztása pedig még egyszerűbbé és gyorsabbá teszi a segítségnyújtást.
Szeretne többet megtudni az országúti segélyszolgálattal kapcsolatban? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kapcsolatfelvétel