Országúti segélyszolgálat

Digitális bejelentkezési folyamat előnyei

Baj esetén a gyors és hatékony segítségnyújtás kulcsfontosságú – különösen akkor, ha az ember úton van. A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat éppen ebben nyújt megbízható támogatást, hiszen a nap 24 órájában elérhető, sőt, külföldi utazások során is az autósok rendelkezésére áll.

A Toyota Eurocare szolgáltatás a gépkocsi első forgalomba helyezésétől számítva három évig érvényes, és a legtöbb európai országban igénybe vehető. A szolgáltatás időtartama akár az autó 12 éves koráig is meghosszabbítható, amennyiben az éves karbantartásokat Toyota márkaszervizben végzik el, gyári alkatrészek és folyadékok felhasználásával.

Bejelentés: manuális vagy digitális módon – melyik a jobb választás?

Ha mégis bekövetkezik a baj, az ügyfél kétféleképpen tudja bejelenteni az esetet: hagyományosan telefonon keresztül vagy a modern, digitális csatornákon.

Bár a manuális, telefonos bejelentés sokáig megszokott volt, számos hátrányt rejt magában:

  • Az ügyintézés kizárólag telefonon történik, ami sokszor hosszú várakozási idővel jár.
  • Az operátorok leterheltsége miatt előfordulhat, hogy nem érhető el azonnal segítség.
  • Az ügyintézés több lépcsős, időigényes folyamat.
  • A mentés érkezési idejéről kevés információ áll rendelkezésre.

A digitális bejelentkezés előnyei – gyorsabb, egyszerűbb, kényelmesebb

A digitális bejelentés viszont számos előnnyel jár, mind az ügyfelek, mind a szolgáltatók számára:

  • A folyamat mindig elérhető, operátori közreműködés nélkül is működik, így nincs torlódás vagy várakozás.
  • A bejelentési folyamat több lépéssel leegyszerűsödik, amivel az ügyfél időt takarít meg. (ügyfél érdekeit maximálisan szem előtttartó digitális folyamat)
  • 10%-al magasabb az ügyfélelégedettség a digitális folyamatot használók között.
  • A digitális folyamat során az ügyfél minden szükséges információhoz azonnal hozzájut – így a mentés akár 10 perccel is hamarabb megérkezhet.
  • Ha be van kapcsolva a helymeghatározás a telefonon, nincs szükség a helyszín beazonosításának hosszadalmas folyamatára sem.
Hogyan működik a digitális bejelentés autómentés esetén?
  1. A bejelentés történhet a Toyota Eurocare telefonszámának hívásával vagy QR-kód segítségével (ez utóbbi a Toyota EA füzetben elérhető, Lexus modellek esetében is hamarosan bevezetésre kerül).
  2. A telefonos hívást követően az ügyfél SMS-ben egy internetes linket kap.
  3. A link megnyitásával egy WebApp felület töltődik be.
  4. Az ügyfél itt megadhatja az alapvető információkat – külön alkalmazás letöltésére nincs szükség.
  5. A WebApp segítségével az ügyfél nyomon követheti a mentési folyamatot, beleértve az autómentő közeledését, amelynek pozíciója 5 percenként frissül.

WebAPP – a modern ügyintézés kulcsa

A digitális rendszer 2020 óta elérhető Magyarországon, és azóta egyre több ügyfél él vele elégedetten. A visszajelzések alapján a digitális bejelentést használók körében 10%-kal magasabb az ügyfélelégedettség, ami jól mutatja a rendszer hatékonyságát és ügyfélbarát jellegét.

Az ügyfél a mentés minden mozzanatáról értesülhet a telefonján keresztül, miközben az összes fontos adat azonnal továbbításra kerül a szolgáltató felé. A helymeghatározás megosztása pedig még egyszerűbbé és gyorsabbá teszi a segítségnyújtást.

Szeretne többet megtudni az országúti segélyszolgálattal kapcsolatban? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel